Fogadjunk, hogy netes társkeresésed elején Te is percenként nézted írtak-e Neked! ;P 
 
Ha úton voltál direkt csak azért benéztél McDonald Bácsi Kifőzdéjébe vagy egy kávézóba hogy netezni tudj, ha pedig otthon voltál, nem tudtál elszakadni a géptől. 
 
Az online párkereséssel irgalmatlanul sok időt lehet eltölteni teljesen feleslegesen.
 
A kezdetekkor nem egyszer előfordult velem, hogy éjjel 2-3 után feküdtem le, mert először válaszoltam a levelekre, utána kerestem olyan embereket (Budapesten) akiknek még nem írtam, küldtem nekik bemutatkozót, majd megint kerestem olyanokat akik még szóba jöhetnek, ezúttal már Pest-megyében, írtam nekik is, s mire ezt több körben megtettem simán eltöltöttem 6-8 órát a gép előtt étlen-szomjan! ;) 
 
Aztán reggel alig bírtam felkelni, de MÁR AZ ÁGYBÓL MEGNÉZTEM JÖTT-E VÁLASZ, majd a munkahelyre beérvén azonnal az új leveleket kezdtem fogalmazni. Ne kérdezd mikor dolgoztam. Ritkán fordult elő. 
 
Ha fentiek igazak Rád, azonnal le kell szoknod róla
 
Egy elfoglalt, céludatos, dolgozó férfinak nincs ideje 24/7 a neten lógni, s ha mindig online vagy amikor a Célszemély bejelentkezik az nem jelent plusz pontot! 
 
Nyiss minden embernek egy külön file-t akivel levelezel, másold be oda a reglapját és az addig levelezéseteket. Így nem kell majd egyesével visszavadászni, hogy kinek mit írtál. 
 
Általánosságban elmondható, hogy annyi idő múlva küld el neki a második levelet, amennyi idő alatt Ő válaszolt. Ha tehát délután 4-kor írtál neki amire mondjuk este 11-kor írt, akkor Te is legalább (de inkább többet) 7 órát várj a válasz küldésével! 
 
A második levél tartalma természetesen attől függ, hogy ő mit írt. Nagy valószínűséggel válaszolni fog a kérdésedre és Neked is fel fogja tenni ugyanazt ("És Te mi akartál lenni 7 éves korodban?"), de mivel tergernyi időd volt kreatív választ kreálni rá, nem fog meglepetésként érni. Ha "benne van a játékban" akkor legyél vele továbbra is humoros és pimasz
 
"És Te mi akartál lenni 7 éves korodban?"
"Nos, nálam az egész az űrhajózással kezdődött, gondolatban milliószor bebarangoltam legénységemmel az Univerzum minden zegét-zugát az Ellipszissel (ez volt az űrhajóm neve), kis zöld űrlényekre lövöldöztem sugárfegyveremmel, aztán amikor megtudtam, hogy ez az egész csak film, azután mindenhová képregényeket rajzoltam a tejfölösdobozoktól kezdve a hűtőszekrény ajtaján át a fürdőszobai csempéig és állandóan azt mondogattam anyunak, hogy milyen tuti jó kis filmet lehetne ebből forgatni. Nem lehetett Neki könnyű... Végül némi vargabetű és néhány megfelelő pillanatban elcsattanó atyai pofon után a xxxxként végeztem, ahol egyenxxxx-et akartak faragni belőlem DE NEM HAGYTAM MAGAM! ;P"
 
Nem kell többoldalas levelet küldeni másodikként, rázúdítani mennyire jó pasi vagy, helyette jöhet egy vicces beceneves megszólítás, válaszolj a kérdéseire, leírhatsz egy vicces sztorit ami tegnap történt veled és kérdezhetsz tőle a már megadottak közül. Ennyi. Lassan de biztosan kell elnyerned a bizalmát!
 
Ha még fényképet kér mert nem elég neki amit az adatlapodon talált, küldj neki egy fekete-fehér alsónadrágos képet amin 1-2 éves vagy, pár humoros sorral: 
 
"Lehet ismerkedésünk ezen szakaszában még korai ilyen alulöltözött, már-már fürdőruhás fotót küldeni, mely kiválóan alkalmas a nyugalom megzavarására. És igen, a mi generációnk születésekor még tényleg fekete-fehér volt a fénykép, a dinoszauroszok azonban akkor már nem éltek, sőt apámék sem vadásztak már mammutra. Figyelmébe ajánlom (vö. Douglas Adams: Vendéglő a világ végén) az okos tekintetet, a szépen formált bicepszeket és az izmos lábakat!"
 
A második leveled végén próbálj áttérni e-mailre, a "Megadod az e-mail címedet?" és a "Folytassuk e-mailben!" közül az utóbbi a férfiasabb. Nyugi, meg fogja adni!
 
A telefonszám a negyedik vagy ötödik levél végén jöhet, én ezt a sablont használtam:
"Ui.: Cseréljünk telefonszámot és megígérem, hogy naponta csak kb. 10x foglak zaklatni mindenféle apró hülyeséggel ;P".  

A bejegyzés trackback címe:

https://date.blog.hu/api/trackback/id/tr932119157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Női Netrandisok · http://netrandik.freeblog.hu/ 2010.06.30. 14:48:56

miért van az, hogy nekem első de legalább második levélben kérik a számom ????
sosem fogom megérteni miért kell sietni :D

Casadera

Hank.Moody · http://date.blog.hu/ 2010.06.30. 16:24:12

@Női Netrandisok: Azért, mert ez a mocskos fogyasztói társadalom embercsecsemőket nevel és arra ösztönöz, hogy AZONNAL szerezz meg magadnak MINDENT. Aztán ha nem sikerül, az ember visszahuppan három éves korba és hisztizik.
Mellesleg ezek az emberek a leghangosabbak ha a netes társkereséssel kapcsolatos csalódásokra kell kommentelni! ;P
süti beállítások módosítása