"Kis lépés nekem..."
(N.A.)


Nah, kezd izgalmas lenni a dolog, végre van egy normális reglapod egy normális fotóval, itt az ideje felhívni magadra a figyelmet és elkezdeni leveleket küldözgetni szerte-szét, ki a nagyvilágba. 

Csak hogy levegyem a terhed a válladról: AZ ELSŐ LEVÉLEN ÁLL VAGY BUKIK AZ EGÉSZ ISMERKEDÉS! Itt bizony nincs második esélyed, ha nem tudod felkelteni az érdeklődését, akkor válasz nélkül törlődik a leveled! 

De mielőtt nekiugranál nézzük meg milyen típusú irományokat kap egy átlagos, fényképpel rendelkezo Nő. 

"Végignéztem az adatlapod, és mivel szimpatikusnak tűnsz, gondoltam írok Neked :). Szívesen megismernélek,ha nincs ellenedre...mit szólsz? :) :) "  

Ez a leggyakoribb sablon, néha e-mailcímet és telefonszámot is csatolnak. Mit sugall ez a levél a Nőnek? Helló gyönyörűségem, látom, szépnek talállak, de én annyira határozatlan vagyok, hogy azt sem tudom mit írjak neked, ráadásul már az elején Rád adom a nadrágot, amit normál esetekben csak a házasság UTÁN szoktak megszerezni a Nők! 

Első levélben - szerintem! - nem adunk meg sem telefonszámot sem email-címet (kivéve, ha biztos vagy benne, hogy nem előfizető s így nem tudna Neked válaszolni). Miért? Mennyire becsülöd meg azt a terméket/szolgáltatást/bármit amit ingyen, azonnal, tálcán kínálnak Neked? Ugyehogy semennyire? És ha valamiért napokig, hetekig, hónapokig kell gürizned? Hirtelen megnő a termék/szolgáltatás/bármi ázsiója s máris egészen másként tekintesz rá! Jah, és ne használj csillárdnyi mosolyjelet a leveleidben. Hülyén néz ki! 

És persze sem az iwiw-es, sem a fácsés profilunkat nem adjuk meg első levélben ugyanazon okok miatt, mint a telefonszámot. 

Dög leszek mert hulla vagyok, az ellenpélda a következő posztban jön! 

Jóccaka! 

3 komment

Címkék: levél

A bejegyzés trackback címe:

https://date.blog.hu/api/trackback/id/tr452110876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zZz 2010.06.27. 16:30:00

Marhaság minimum a fele annak, amit írtál.

Nem tudom, mennyi valós tapasztalatod lehet, de az enyém az, hogy azokra a levelekre, amiket az adatlap alapján egyénre szabva írtam a nőknek, szinte sosem kaptam választ.
Ezzel szemben az első idézetedhez hasonló szöveggel többször is sikeres beszélgetést kezdeményeztem, amikből számos (nem 2-3, hanem ennek tízszerese) személyes találkozás is lett. Hozzáteszem, minden mondatot smiley-val befejezni kicsit túlzás, azon lehet javítani.

Természetesen az idézet nem sugall határozatlanságot, nem tudom, honnan vetted ezt. Ez szimplán egy érdeklődés, hogy te az adatlapod alapján szimpatikus vagy, nézd meg az enyémet, hátha én is az leszek neked és akkor beszélgethetünk.
Persze írhatsz neki 15-20 soros levelet is, ha akarsz, csak pont le fogja szarni, mit írsz, ha nem tetszik neki az adatlapod. Ha meg tetszik neki, válaszolni fog, mert kíváncsi a részletekre.

Telefonszámot szerintem sem szerencsés megadni, de email címet miért ne? Ha választ akarsz, akkor egyenesen muszáj megadni, mert a nőknek csak töredéke fizet az oldalakon, így vagy nem is tudnának írni, vagy csak korlátozott számú levelük van. Tehát email címet igenis érdemes megadni.
Hogy a nevünket tartalmazót vagy valami fantáziacímet, azon lehet vitatkozni. Én eleinte az utóbbit választottam, aztán úgy döntöttem, a rendes címemet használom, mert így le tudnak csekkolni iwiwen, ami egy pozitív pont, mert tudják, hogy valódi vagyok, valódi fényképekkel stb.

Ami rossz szerintem egyes szövegekben, az a nő felmagasztalása. "Máris beragyogtad a napom" meg hasonlók, ez így eléggé szánalmas, egy normális nő ilyentől hanyatt-homlok menekül.

Felesleges bő lére ereszteni az első levelet, az adatlap fog dönteni, csak legyen rajta normális kép és bemutatkozás, ill. az adatok legyenek rendesen kitöltve és legyen igazak, ne csaljunk velük.
3-4 sor bőven elég, szerintem. A tapasztalataim is ezt mutatják.

Hank.Moody · http://date.blog.hu/ 2010.06.27. 19:17:53

@zZz: A következő posztban le fogom írni a saját verziómat az első levélről. Mellesleg ahogy írtam, nagyjából 10 évnyi valós tapasztalatom van netes társkeresés terén (persze nem folyamatosan, voltak közben hosszabb-rövidebb szünetek).

"Természetesen az idézet nem sugall határozatlanságot, nem tudom, honnan vetted ezt."
Ez a saját gondolatod, vagy kikérted a másik fél véleményét is? Hmm? Kérdezd meg Tőlük, hogy ez szerintük önbizalomhiányról árulkodik-e! A kapcsolatban mindenképpen a férfinak kell vezető erőnek lennie (ez nem jelenti azt, hogy mindig az van, amit a férfi akar)! Ha már a felől érdeklődsz, hogy szimpi vagy-e, akkor az már régen rossz. Nem bízol magadban, hogy elég jó vagy Hozzá. Az alapfelfogásnak annak kell lennie, hogy "tőlem nem találsz jobbat"! ;)

E-mailcím: ugyanaz, kérdezd meg a Hölgyismerőseidet, hogy melyiknek örülnek jobban, ha tálcán adján át nekik, vagy saját maguknak kell megszerezniük valamilyen módon!

zZz 2010.06.27. 19:37:23

@Hank.Moody: te nőtől kérdezel bármit is? ;) Ugyan már, még ők sem ismerik saját magukat, egyszer halál komolyan kijelentenek valamit, máskor pedig pontosan az ellenkezőjét csinálják.

Egy szóval sem említettem, hogy megkérdezem, szimpi vagyok-e. Közlöm, hogy ő szimpatikus és ha van kedve beszélgetni, akkor várom a levelét. Nem kérdezek semmit, csak közlök. Mondjuk igaz, a "mit szólsz?" az egésznek a végére valóban nem jó még stilisztikailag sem, de ez nem ugyanaz, amit te mondasz.
Mondom, nem két randim volt már ilyen rövid levelekből. Akik egy ilyen levélre nem válaszolnak, mert hasonló téveszmék alapján döntenek, azokat nem sajnálom.

Email cím: ha te olyan nőt keresel, akivel állandóan játszmázgatni, küzdeni kell oda-vissza, ám legyen, ha neked ez jó. Nekem nem jó.
Másrészt mondom: ha nem adsz elérhetőséget, a többség még akkor sem fog válaszolni, ha akar! Izginek biztos izgi neki (bár jó eséllyel csak leszarja a leveledet, mivel úgysem tud válaszolni neked), de te csak annyit fogsz tapasztalni, hogy nem kapsz választ. Nem kell ehhez megkérdezni senkit, ott virít jó pár adatlapon, hogy email címet kérnek, különben nem lesz válasz.
süti beállítások módosítása