„A világot az elégedett emberek tartják fenn, de az elégedetlenek viszik tovább.“
Upton Sinclair

 
Regisztráció egy internetes társkeresőre. Kulcs az ígéret földjéhez, a paradicsomba, hol Nők százai csak Rád várnak, hol az előre kiszemeltnek (akit már a főoldali promóban kiszúrtál magadnak, tulajdonképpen csak miatta lépsz be) mindössze egy levelet kell írnod és máris tolja át címét/telefonszámát/TB-kártyaszámát/PIN-kódját Neked, hogy aztán boldogan éljetek amíg meg nem haltok. 
Felébredtél? Akkor kezdhetjük!  
 
Van róla fogalmad, hogy mások mit írnak adatlapjukon? Ha még nem tetted meg, itt az ideje körülnézni és végigolvasni néhány férfi reglapját. 
 
A leggyakoribb példa: 
 
"Szia, Szeretek szabadidőmben kirándulni, utazni, Dunai vízitúrán részt venni, motorozni, kerékpározni, de akár egy jó színházi előadás és koncert is jól hangzik számomra...nyitott vagyok újdolgok kipróbálására is, Komoly kapcsolat reményében keresem leendő partnerem Remélem itt megtalálom"
(34 éves)
 
Normális, komoly kapcsolatot kereső férfi képe rajzolódik ki eléd. Csak egy baj van vele. Hogy tulajdonképpen mindenki ezt írja
 
Szerinted egy frissen regisztrált, fényképpel rendelkező Nő hány levelet kap mondjuk az első héten? Nos, ez a szám valahol 10 és 50 között van, attől függően, hogy mennyire jó a kép, illetve mennyire pörög a site. Olvass el mondjuk 30 levelet egy hét alatt, olvasd el 30-szor, hogy szeret kirándulni/biciklizni/mozibajárni/színházbajárni és talán lesz valami fogalmad arról, milyen az élet a monitor másik oldalán. 
 
Ez mind szép és jó, de akkor milyen legyen a bemutatkozó oldalad? 
 
Figyelemfelkeltő! A profilodnak azt kell sugallnia, hogy van egyéniséged, vannak céljaid és elvárásaid, humoros, intelligens, kiegyensúlyozott, az életet és munkáját szerető, boldog szingli vagy, így is nagyon jó Neked, de nincs ellenedre, ha egy okos és csinos Nő csatlakozna hozzád, akivel jókat lehet együtt nevetni. 
 
Légy kreatív! Kérdezd meg a barátaidat, hogy mik az erősségeid és a gyengéid, hasonlítsd össze magad egy szuperhőssel (pl.: miért vagy jobb, mint Superman), találj ki játékokat, ami megmozgatja egy kicsit a Nők fantáziáját. Ha pl. van tetoválásod, kérdezd meg az olvasókat hol van rajtad (ha nem látszik a fényképeden) pontosan, s ajánlj fel valamit a helyes válaszért, pl. egy óriás Túró Rudit, vagy egy koktélt a kedvenc bárodban. 
 
Vigyél egy kis játékosságot, egy kis tüzet az oldalba! A "szeretem a rockzenét és a mexikói kaját" c. 1000-szer ismételt rész helyett írd azt, hogy: "Imádom a Deep Purple-t, már legalább hatszor láttam őket élőben, s amikor Ian Gillan a Highway start énekli az egész hátam libabőrös lesz. Hihetetlen az a pali, még Tabáni István sem érhet a nyomába ;P. Egyszer voltam főzősuliban, ott volt egy mexikói chef, Josénak hívták, Mexikóvárosból jött át két éve a feleségével, olyan szaftos, marhahúsos burritot csinált 5 percen belül (lemértem!), hogy még most is összefut a nyál a számban, ahogy írom. " Idézz fel egy élményt az adott témával kapcsolatban és írdd le! Fogalmazd meg pontosan, hogy miért szereted azt, amit szeretsz
 
De vigyázz a helyesírásra! A legtöbb férfi magasról tesz rá és képtelen szépen megfogalmazott, kerek mondatokból álló bemutatkozó iromány írni, a Nők viszont értékelik az ilyesmit! 
 
Néhány figyelemfelkető bemutatkozás: 
 
Egy általános: 
 
Magas, ápolt, sportos, vidám, kiemelkedő humorérzékkel és fantáziával megáldott, kalandvágyó férfi keres valakit, aki hozzá hasonlóan intelligens, nyílt és szeret nevetni. Valakit, aki legbelül egy picit lázadó, szereti a kalandokat, ugyanakkor élvezi a romantikus estéket is egy üveg bor és lobogó tűz társaságában.
Egyébként nem vagyok tökéletes, de minden testrészem tökéletesen muködik, az életem teljesen rendben van, az átlagnál jóval érdekesebb és humorosabb vagyok, szóval jobban teszed, ha szeretsz nevetni.
 
 
Kockáknak:
 
Helló világ! Kitűnő állapotban lévő hardware maxi ATX-házzal, programozható utasításkészlettel felhasználót keres! 
Figyelem, számos szórakoztató csomag előre telepítve, a Konditerem 2.2 segít mozásban tartani perifériáit, az Utazás 7.0 gyakran előtérbe kerül, a Kukta 4.5 megfelelő táplálékkal látja el input/output egységét, míg a Virág 2.1, a Romantika 5.3 és a Szenvedély 4.6 együttes alkalmazásával szinte repül a felhasználó a fellegek felett.  
Háromnyelvű fordítóprogram előre telepítve! 
Sajnos az Opera 0.4 legutóbb kis híján összeomlott, amikor Mozartról Wagnerre próbált frissíteni, a Musical 3.8, a Madách 4.6 és a Szépművészeti 2.4 viszont gond nélkül lefut! 
A megfelelő vírusvédelemnek hála a Hiszti 3.8-ra teljesen immunis, s ezen a szoftver frissítése sem segít! 
Éjszakánként és hosszú munkanapok után reakcióideje csökken, ezen a Sleep 7.9 rendszeres elindításával javíthatunk, összességében a rendszer teljesítménye minden szinten kielégítő, központi egysége a kora ellenére kitűnően működik, memóriája jó, a merev dolgokkal is minden rendben.
További szoftverfrissítés megoldható!
 
 
Monthy Pyton rajongóknak:
 
- Héééééé. Állj! Ki vagy Te?
- Én én vagyok, XY, a Budai Kastélyból. Pixelek királya, a gyűrűk ura!
- Na ne röhögtess.
- Az vagyok. Ez meg hűséges szolgám Balfi. Beporoszkáltuk széles e hazát oly leányt keresvén, ki velem jönne kastélyomba.
- Lovon poroszkáltál?
- Igen.
- Tököd van, nem lovad!
- Na és? Akkor is beporoszkáltam e hon minden zegét-zugát a keleti végektől kezdve egészen a nyugat határszélig, de még mindig nem találtam olyan leányt, ki velem jönne magas hegyek bérceire, kék tengerek partjára, messzi-messzi városokba...

Egy kutya szemszögéből leírva a gazdája: 
 
Tudom, hogy cuki vagyok, aranyos és kedves meg minden, s tudom azt is, hogy nem lehet nekem ellenállni, de most azért vagyok itt, hogy arról a nagyszerű emberről írjak, aki a póráz másik végén található. Vaúúú, igen, a gazdámról van szó! Megbízható - minden nap egy eeeeeekora tál Chappyt ad nekem rengeteg húsos falattal -, szellemes, gyengéd velem és nagyszerű a humorérzéke. Tényleg vicces srác, különösen, ha a frizbivel kell bóhockodni, mindig hülyét csinál belőlem. Általában a tengerparti nyaralásokat kedveli, ahová engem is magával visz, s ahol szabadon szárnyalhatok, izé, vágtázhatok a homokos parton oda-vissza amíg nem lóg a nyelvem (sóhajt), de a hosszabb kirándulásokat és sétákat is szereti.
A természetes és egyszerűen elkészített ételekért rajong, imádja pl. a carbonara spagettit a Vapianoban, de néna valami komolyabbra vágyik, s olyankor a Csalogány 26-ba vagy a Klassz-ba vezet útja. A legjobban azt szeretem, amikor a piacra megy, mert akkor tuti csurran-cseppen nekem is valami jó kis szaftos húsdarab, vagy egy velőscsont! Elég aktív életet él, sokat sportol, különösen a futás, a kerékpár és a squash áll hozzá közel. Néha korán reggel is el szokott menni egy kis kocogásra, mielőtt elviszem őt sétálni. Utána sajnos elmegy melózni és nem is látom késő délutánig (sóhajt). 
Miért csinálom ezt most? Már több kutyaéve együtt vagyunk, de már lassan egy éve, hogy szingli, s most, hogy itt a nyár készen áll valakivel bolodozni, visszahozni a botot és a sárban hemperegni - ahogy ezt mifelénk az alomban mondják. Szeretném ha összejönne valakivel, aki nagyon kedvel engem (farokcsóválás), jó a humorérzéke, intelligens és nyitott új dolgokra. 
Mennem kell, sétálni indulunk, a velőscsont szelleme kísérje utadat! Vaúúúúúúúú!  
 
Legközelebb a fényképekkel folytatjuk! 
 
 
Hölgyeim? Önön mit gondolnak az itt leírtakról? 

4 komment

Címkék: reglap

A bejegyzés trackback címe:

https://date.blog.hu/api/trackback/id/tr342108241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Női Netrandisok · http://netrandik.freeblog.hu/ 2010.06.25. 12:11:32

na ezek azok amikre sosem reagálnék semmit,
a gazdis még aranyos volna, de Chappyvel etetni egy ebet.. hmmm :/

még mindig a Te általad feladott szöveg a legjobb! Nehéz lesz annál jobbat mutatnod.
Regisztráltam a RV-n... nincs nagy forgalmam pedig a fotó hibátlan... 3 levelet kaptam, de válasz nélkül törlődtek :))))

Hank.Moody · http://date.blog.hu/ 2010.06.25. 12:47:13

@Női Netrandisok: Nincs olyan bemutatkozó írás, ami mindenkinek bejön! A HR-es álláshírdetésnek álcázott reglapba is simán bele lehet kötni bárhol, volt aki meg is tette.
De azt ugye Te sem tagadod, hogy akkor már inkább az itt felsorolt bemutatkozások egyike, mint egy sablonos szeretek moziba járni, UGYE?

Én 12 levelet kaptam 2 nap alatt egy átlagos fotóval rendelkező Nő adatlapjára s borzasztó volt mind. Jól érzem, hogy női szemmel tényleg szar a helyzet?

*Nikus* 2010.06.25. 14:01:00

Szerintem sok társkereső férfi/nő el sem jut a bemutatkozó szöveg elolvasásáig. Megnézi a fényképet, és ha első benyomásra szimpatikus a másik, akkor jöhet a részletes bemutatkozás elolvasása. Ellenkező esetben megy tovább az újabb jelöltre.
A bemutatkozásnak szerintem lényegretörőnek kell lennie. Ha valaki bemásol 2-3 idézetet, az jól hangozhat, de túl sokat azért nem árul el a másikról. Nem is csak egyszerű közhelyekre van szükség, hogy kedves, megbízható stb. vagyok. (Ki az, aki le meri írni, hogy csak kihasználja a másikat, vagy a b+ a kedvenc kötőszava?)
Amit én elvárnék: milyen az életsítlusa, kikapcsolódási formája, csak úgy ismerkedik, vagy komoly kapcsoltot keres. Pl. ha teszem azt, én egy csendes, színházba, moziba járó, nem igazán sportoló, inkább otthon ülő ember vagyok, nem biztos, hogy próbálkoznék egy alapvetően bulizós, fesztiválozó, extrém sportot kedvelő emberrel.

Hank.Moody · http://date.blog.hu/ 2010.06.25. 17:44:42

@*Nikus*: Szerintem meg a legtöbb nõ, aki tényleg komolyan gondolja a társkeresést és nem csak egy pasit akar fogni magának x éjszakára, igenis végigolvassa a bemutatkozó szöveget. Ha mégsem ezt teszi, akkor abban a sablonok a ludasak, ha legalább egy kicst színesebb lenne a paletta, máris érdemes lenne végignézni a másik fél adaplapját.

Alapvetõen az a probléma, hogy kevés a konkrétum ezeken az oldalakon, ugyanis minél többet árul el a férfiember magáról, annál több Nõ esik ki a körbõl! Ezt pedig egy átlagos férfi nem szeretné, szerinte tulajdonképpen 23 és 35 között jöhet bárki, aki jól nézni ki, s ha esetleg a kiszemelt nem szereti mondjuk a spenótot, emberünk pedig imádja, akkor azt hiszi, hogy ez már válook! Hát nem...
Az idézetekrõl nem irtam, de én magam sem szeretem, a keresett kapcsolat formáját (rövid, hosszú, csak barát) pedig több társkeresõn be lehet jelölni. Az életstílus egy tízsoros bemutatkozásból simán leszûrhetõ, szerintem legrosszabb esetben a második levél után kiderül, hogy van-e esély a közös jövõ bármely formájára.
süti beállítások módosítása