"Szép a fülbevalód! Nem is tudtam, hogy a Mekiben most ezt adják a Happy Meal menühöz!" ;P 

 
Mi a tököm az a vicces és pimasz? Meglepő módon valami olyami, ami egyszerre vicces és pimasz. Nevezhetjük humoros szívatásnak is, a legtöbb férfi, aki saját magától tudja mi kell a Nőnek, használja. 
 
Egy átlag srácot teljesen elvarázsol egy gyönyörű Nő. Csak meg kell nézni bármilyen strandon hogyan csorgatják nyálukat a csak biológiai értelemben vett pasik a Nőkre, istennőként tekintenek fel rájuk, pincsikutyaként követik őket és egymást taposva alázzák meg saját magukat, miközben a vagy észre sem veszi őket, vagy egykedvűen fogyasztja a sokadik lúzer által fizetett koktélt.
 
Szerencsétlenségükre a Nő tökéletesen tisztában van gyengeségükkel és a büdös életben nem fog egyikükkel sem járni!
 
Sőt, gyakorlatilag ugyanez a szituáció játszódik le kicsiben, ha bemutatkozó leveled végére odabiggyeszted a "ha esetleg netán talán úgy gondolod, akkor nézd meg az adatlapomat és válaszolj lééééégyszi" c. befejezést. Önbizalomhiányra utal, s már az első leveledben felsegíted a Nőt a nyeregbe. Legnagyobb sajnálatodra csak képletesen szólva... ;P 
 
Nem győzöm elégszer hangsúlyozni, hogy Te vagy a kiválasztó, neked kell eldönteni kit akarsz megszerezni magadnak! 
 
Node ha az nem jön be, hogy csak teszem a szépet, akkor mi a francot csináljak? 
 
Tedd az ellenkezőjét és szívasd ahogy tudod, de közben nevettesd is meg! Ehhez egyrészt magabiztosságra van szükséged, már-már túlzott magabiztosságra ill. némi humorra. Ezzel azt vetíted a Nő felé, hogy tökéletesen tisztában vagy vele, hogy hízelgéssel semmire sem mész, ill. más módon is fel tudod hívni magadra a figyelmet, nem szükséges meghívod egyetlen italra sem, sőt már az egy kiváltság a számára, hogy veled lehet
 
Túl sok szívatás humor nélkül --> arrogáns pöcs!
Túl sok humor szívatás nélkül --> bohóc!
 
A kettőt együtt kell alkalmaznod! 
 
 
Példák: 
 
- "Tudod, simán elvennék egy ilyen Nőt, mint Te. Aztán két hét múlva elválnánk és vinném a fele vagyonodat!" ;P 
 
- "Látom rendesen végignéztél rajtam. Nyugodtan abbahagyhatod, nem fogunk ma este együtt aludni!" ;P 
 
- "Te is csak ki akarsz használni mert jó testem van. Nem bízom többé a Nőkben!" ;P 
 
Ezeket mind-mind határtalan magabiztossággal és egy ici-pici mosoly kíséretében kell mondanod. 
De vigyázz, ha utána bocsánatot kérsz "Oh... bocsi... nem úgy gondoltam", akkor pincsikutya leszel és oda a kémia! 
 
 
További példák:
 
- "Azt hiszem be kell vallanod valamit. Tegnap este [szünet], amikor azt mondtad, hogy a barátnőiddel voltál [szünet], láttalak a szemközti fenyőfán leskelődni, amint épp zuhanyozom! LEBUKTÁL!" ;P 
 
- Ha azt mondja tetszik neki az inged/pólód. "Oh, nemár, mindig így akarnak felszedni a Nők! És most azt jön, hogy meghívsz egy italra és le akarsz itatni? Tudtam én, hogy csak a testem kell Neked. Nem bízom többé a Nőkben!" ;P 
 
- Étteremben tereld el a figyelmét és egyél a kajájából: 
- Az nem egy Picasso-kép ott mögötted?
- Hol? [ közben vegyél el egy sültkrumplit a tányérjából ]
- De igen, szerintem az [ és látványosan nyammogj a sültkrumpliján ] ;P 
- Telefonálás közben: "Figyu, valami fontosat akartam mondani!", ÉS NYOMD KI, majd hívd fel megint, "Nem fogod elhinni mi történt!", ÉS TEDD LE MEGINT ;P 
 
- Ha egy kis csend alakul ki beszélgetés közben: "Tudom, hogy zavarban vagy mellettem, de kérlek próbálj meg rendesen viselkedni!" ;P 
 
- Étteremben, ha zavarban van: "Pincééééér! Kaphatok egy másik randit? Ez egy kicsit savanyú!" ;P 
 
- Ha megkérdezi mikor találkoztok ismét. "Tudtam, éreztem, hogy egyszerűen nem tudsz velem betelni!" ;P 
 
- Étteremben/kávézóban/bárhol, ahol megkérdi az eladó, hogy egybe számolja-e a fogyasztásotokat: "Áááá, nem is tudom, látom rajta, hogy vonzódik hozzám, kedvel engem, de még nem mondanám, hogy együtt vagyunk!" ;P Vagy: "Engem akar, de nem adom magam könnyen!" ;P 
 
Ui.: Ez után a poszt után elgondolkodtam vajon jó-e az, ha a Nő ismeri a férfi piszkos kis trükkjeit, de végül arra jutottam, hogy az is pozitív visszacsatolás a férfinak, mert a Nő benne van a játékban és tudja mi a dörgés ;P.  

2 komment

Címkék: pimasz

A bejegyzés trackback címe:

https://date.blog.hu/api/trackback/id/tr942124515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Női Netrandisok · http://netrandik.freeblog.hu/ 2010.07.02. 11:51:01

:))))))))))))))))))))))

tetszik!!!!

DE (!)
azt ne feledd mindig a Nő választ, a pasi csak lehetőséget nyújt, a döntés a Nőé!
;)

Hank.Moody · http://date.blog.hu/ 2010.07.02. 17:55:24

@Női Netrandisok: Az is megér egy posztot a Nő miért válaszja X-et Y helyett!
Lesz is, hogy mikor azt majd én tudom!
Sőt! Tudod mit? Írj Te is a blogodon erről a témáról! ;P
süti beállítások módosítása